Mi tölt fel egy hosszú nap után?

by - december 17, 2018

Mindegy, hány éves vagy, a modern korban nőnek lenni nem egyszerű.

Napjainkban egy trendi nő ezer fokon ég: dolgozik, háztartást és céget vezet, gyereket nevel, családot tart össze, ügyeket intéz, iskolába jár, felelős döntéseket hoz, mindemellett pedig ápolt, csinos és kiegyensúlyozott.

Teszi mindezt képességeihez mérten a legjobban.

A húszas éveim elején én is minden akadályt nevetve és magasan megugrottam, a stresszt pedig hírből sem ismertem, mára azonban változott egy-két dolog. A feladatok gyarapodnak, nekem pedig szükségem van néha egy kis kikapcsolásra, feltöltődésre, hogy aztán újra 100%-on tudjon pörögni a rendszer.

Hogy milyen apróságok töltenek fel egy hosszú nap után?

A mai bejegyzésből kiderül!
 


ORGANIQUE - Sweet moments shea vajas testbalzsam
Amikor leemeltem az Organique csodaszép Sweet moments dobozkájának tetejét, nagyon megörültem a testbalzsam láttán, kipróbálás után pedig - már most lelövöm a poént - azonnal beleszerettem.
Hidratáló hatása kiemelkedő, az összes eddig használt testvajamnál puhábbá és selymesebbé varázsolja a bőröm köszönhetően az olyan aktív összetevőknek, mint a shea vaj, az avokádó-, szőlőmag- és szója olajak, valamint a méhviasz és E-vitamin.


Gazdagon táplál, ugyanakkor gyorsan felszívódik.
Az állaga sűrű, a tégelyében kifejezetten szilárd halmazállapotú, de a kézmelegtől nagyon szépen olvad és viszonylag rövid idő alatt kenhetővé válik.
Megérdemli a csodaszer jelzőt, nekem minden eddigi kedvencem kiütötte a nyeregből.



ORGANIQUE - Sweet moments masszázsolaj
Az olajos dolgokat alapból szeretem, kincset érnek az olykor száraz bőrömnek.
Isteni mangó illata van, tipikusan tavaszias, cukros, romantikusan bájos, pont olyan, ami egy hosszúra nyúlt nap után jól esik a női léleknek.
Használata közben semmilyen bizsergő, égő érzést nem lehet érezni, ami persze természetes elvárás egy SAFE FORMULÁ-val ellátott, parabéneket, vazelint, szilikont, etanolaminot, SLS-t, SLES-t, ALS-t nem tartalmazó készítménytől.
Én nemcsak relaxáló, hanem hangulatteremtő célzattal is be szoktam vetni, mert könnyen felszívódik, nem fuldoklik alatta a bőr, valamint hagy maga után egy leheletvékony fátyolréteget, ami egy lebarnult, ápolt bőrt még szexisebbé tesz. A hibátlan bőr pedig még a férfiaknak is jól áll!
Nem mellesleg, akit ezzel a mangós ínyencséggel kényeztetsz, tuti, hogy elvarázsolódik...

You May Also Like

0 megjegyzés