Tavaszi bőrtisztítás a Schüssler Natur CosMEDics újdonságaival

by - november 28, 2016

Az utóbbi néhány hetem elég "húzós" volt, de erre valószínűleg ti is rájöttetek a megfogyatkozott blogposztok számát látva.
Stressz, utazások, kialvatlanság és még egy fincsi kis betegség is fűszerezte a mindennapjaimat, aminek egyenes és megjósolható következménye volt, hogy az arcbőröm hisztissé és szeszélyessé vált.
Amikor ezeket a sorokat gépelem, szerencsére már múlt időben mesélhetek nektek az elmúlt időszak nehézségeiről, és kijelenthetem, hogy túl vagyok a nehezén. Több fronton is megtámadtam a problémákat, de a sikerben szerintem oroszlánrésze volt a ma bemutatásra kerülő Schüssler Natur CosMEDics újdonságoknak.


Nem titok, hogy a szépségápolásban használt termékeimet is ugyanolyan gondossággal és megfontoltsággal szoktam összeválogatni, mint az ételeket, amiket az asztalomra rakok.
Egy-egy kozmetikum mellett akkor szoktam magam végérvényesen elkötelezni - és ajánlani jó szívvel másoknak is -, ha azok minimum vegyszer-, kőolaj- és parabénmentesek.
Fontos kritérium még, hogy a készítmény, ami közvetlenül érintkezik a bőrömmel, lehetőleg 100%-ban természetes összetevőket tartalmazzon.

Magas a mérce, a Schüssler termékei azonban toronymagasan átugrották.


Az arctisztító szappanokkal szemben nincsenek különösebb elvárásaim, egyszerűen annyi kikötésem van, hogy tegyék szépen a dolgukat: tisztítsanak, óvják a bőröm, hidratáljanak, de semmiképp se szárítsanak.
Nem teljesíthetetlen feladatok, ugye?! 
A szappanok legtöbbje még is el szokott vérezni.
Mielőtt ennek az újdonságnak a tesztelésébe kezdtem, az első dolgom volt az összetevőlistájának átböngészése, mert hát általában már itt el szoktak a problémák kezdődni.



Kevés összetevő, vajak, olajak, mind-mind zöld színben pompázva.
Aligha kívánhatnék ennél jobb készítményt.

Második lépésben az ígéreteit néztem meg, mert sajnos gyakran előfordul, hogy egy-egy termék hangzatos ígéretekkel csábít, aztán mégsem nyújtja azt, amit a termékleírás alapján várni lehetne tőle.

Amit a dobozon olvashatunk a hidratáló szappanról:
"A minden bőrtípusra ajánlott Schüssler natúr szappan A és E vitaminban gazdag shea vaj tartalma hosszantartó hidratálást és védelmet biztosít a bőrnek. A Nr. 8. Natrium chloratum ásványi só segít visszaállítani a bőr vízháztartásának természetes egyensúlyát. Az értékes olajok a hidegen préselésnek köszönhetően megőrzik vitamin tartalmukat, így a kényeztetés mellett táplálják bőrünket. A különleges kubeba olaj üdítő citrusossággal vitalizál, javítja a kedélyállapotot!"

Vitalizál? Hidratál? És még a kedélyállapotot is javítja?
Kételkedni kezdtem. Egy "egyszerű" szappan nem tudhat ennyi mindent.
Aztán csalódtam.
Méghozzá kellemesen.

A szappan maga téglatest alakú, kissé rusztikus, látszik rajta, hogy gondos, kétkezi munka gyümölcse. 


A doboza egy egyszerű, letisztult papírdoboz, ami jól kiegészíti a natúr, kézzel készült terméket.
Kellemes habzik, de nem fogy gyorsan, nem az a fajta szappan, amit háromszor használunk, és már el is fogyott a fele. 
Egy pici radírozó, masszírozó hatását is érzem, de nem ez a valódi feladata, hanem az, hogy tisztítson, valamint a vajak és zsírok segítségével hidratáljon, ezt pedig maximálisan tudja.


Most egyébként nagyon sajnálom, hogy illatokat nem tudok nektek képernyőn keresztül mutatni, mert ezt a lélegzetelállító citrusillatot mindenkinek éreznie kellene! Nem vagyok jó a különböző aromák leírásában, de egy pikáns, az egész fürdőszobát belengő illatról van szó, ami egy lédús, érett trópusi gyümölcsökkel megpakolt gyümölcskosarat juttat az eszembe.
Összegezve: a csomagolás megnyerő, az illat mennyei, a szappan hiba nélkül tisztít és hidratál, a hozzá fűzött reményeimen magasan túlteljesített.
Mindenkinek ajánlom, még az érzékeny bőrű lányoknak is.

Kiszerelés: 90g
Beszerezhető: patikákból, bioboltokból,  online 
Ára: 1.200 Ft



Tavasszal mindannyiunk bőrápolási rutinja átalakul egy kicsit, egy jól működő arcradírnak pedig szerintem mindenképp helyt kell szorítani a mindennapokban. Erre a feladatra tökéletes alternatívát kínál a Schüssler tavaszi újdonsága.


A termék csomagolása sokak számára ismerős lehet, hiszen a megszokott, jól kézre álló, hófehér Schüssler tubuskát kapjuk egy szimpla papírdobozba csomagolva, ez esetben barackszínű mintázattal.
Sokan szeretik a felpattintós kupakokat (a legtöbb arcradír egyébként ilyen csomagolást szokott kapni), de nekem sajnos ez a megoldás nem tartozik a kedvenceim közé. A problémám a termék fejjel lefelé tárolásával van, mert a kence összegyűlik a kupak kiöntőnyílásánál, és kinyitáskor sokkal nagyobb mennyiség zúdul az ujjaimra, mint amennyit valójában szeretnék használni. Apró szépséghiba, de okoz néhány kellemetlen pillanatot. Öröm az ürömben, hogy a kupak könnyen nyitható, és nagyon szorosan zár, így utazáshoz bátran ajánlom.


Én azon lányok táborát erősítem, akik fenntartások nélkül radírozzák a bőrüket, sőt, ha durvább szemcsézetű bőr- vagy arcradírral találom szemben magam, még kifejezetten hálás is vagyok a gyártónak, ám ez az arcradír nagyon finom szemcséket tartalmaz, akár még a kifejezetten érzékeny bőrű lányok is használhatják.
Amellett, hogy gyengéden és hatékony tisztítja meg a bőrünket, még Nr.8-as ásványi sót is tartalmaz, ami köztudottan mélyhidratáló hatású.
Nem kell belőle sok, én egy borsónyit szoktam kinyomni a tubusból és azt oszlatom el a nedves bőrömön. Ha picit dörzsölgetem az ujjaim között, akkor az apró szemcsék még apróbbakká képesek válni.
Ami feltűnt a rendszeres használata mellett, hogy a pórusaim kevésbé észrevehetők, elhalt hámsejteknek, száraz bőrrészeknek pedig nyoma sincs az arcomon.
Tökéletes tavaszi fegyver a ragyogó, egészséges és lágy bőrért vívott csatában.



Kiszerelés: 75ml
Beszerezhető: patikákból, bioboltokból, online
Ár: 2.095 Ft


A Schüssler termékekről még többet tudhatsz meg a www.schüsslerkozmetikumok.hu weboldalra kattintva, illetve a márka Facebook oldalán.



Neked miben változik az arcápolási rutinod tavasszal?
Használsz szappant, vagy nem találtad még meg az igazit?

You May Also Like

0 megjegyzés