AVON ALPHA FOR HER | A jó illat nem mindig drága

by - január 08, 2018

AVON parfümről még nem írtam a blogon, pedig a márka egyik-másik darabja igencsak méltó az említésre.
Oké, tudom, hogy nektek is vannak kedvenceitek a nagyobb és patinásabb (ugyanakkor drágább) cégóriások illatai között is, ám véleményem szerint olykor-olykor érdemes kipróbálni egy alacsony(abb) árfekvésű parfümöt is. 

A parfümválasztás nagyon ízlés kérdése, így a mai posztom főszereplőjét sem kimondottan ajánlani szeretném nektek, csupán a figyelmeteket szeretném felhívni arra, hogy az AVON termékskálája illatfronton is meglehetősen széles, így ha egy legközelebb vásárláson/ajándékozáson gondolkodtok, ez a márka is jusson az eszetekbe.






Az ALPHA FOR HER fantázianévvel ellátott parfümjét az AVON valamikor tavaly nyár végén dobta piacra, amivel én a megjelenése napjától ismerkedem. Kezdetben (nyár végén és ősszel) viszonylag sokszor nyúltam ez után az illatszer után, de télen egyszerűen nem éreztem azt, hogy ezt az parfümöt nekem tervezték volna. Szerencsére azóta kitavaszodott, és gőzerővel robog felénk a nyár is, és az utóbbi időben egyszer csak azt vettem észre, hogy ismét előtérbe került nálam ez az illatos üvegcse.

Jó időben különösen szeretem a gyümölcsös illatokat, az ALPHA FOR HER pedig egy kifejezetten málnás darab, minimális mű illattal. Kicsit olyan, mint a nagyi kertjéből frissen szedett málna, amit a nap melege forróvá hevített: édes, és módfelett cukros.

Amikor először magamra fújtam 2-3 órán keresztül borzasztóan intenzívnek éreztem az illatát, csodálkoztam is, hogy nem tette senki szóvá, hogy milyen málnás, liliomos kisugárzásom van, tényleg nagyon intenzív.
A csomagolásában semmi rendkívüli nincs, az ALPHA FOR HER hozza az AVON-tól már jól megszokott minőséget és megnyugtató biztonságot: az üvegcsét ezúttal is egy vastag kartonpapírba csomagolva kapjuk kézhez, így biztosak lehetünk abban, hogy előttünk senki sem bontotta fel a parfümünket, nem próbálgatta ki, nem fújkálta szét és természetesen nem kezdett el ketyegni a felbontástól számított lejárati ideje sem.
Az üvege egyébként karcsú és nőies, arany színű szórófejjel és átlátszó kupakkal, ombre színezéssel.
A kupak remekül záródik, így nem kell attól sem tartanom, hogy esetleg bajt okozna, ha bedobom a táskámba.




Nem irritálja a bőröm  (nagy melegben, és edzés közben sem), rajtam egy megbízható, tartós illatként működik.


Ajánlott fogyasztói ára 4.899 Ft, viszont jelenleg akciós áron 3.799 Ft-ért tudtok hozzájutni az AVON webshopjában < I D E > kattintva, vagy a tanácsadónőtöknél.

You May Also Like

0 megjegyzés