Irány a vízpart! | Kiegészítők, amik nélkül nem indulok el strandolni

by - június 25, 2018

Egy valamirevaló strandszett számomra nem csupán naptejből, bikiniből és napszemüvegből áll, ahhoz, hogy csinosnak - és jól - érezzem magam a vízpartokon, néhány kiegészítőnek mindenképp a kezem ügyében kell lenniük.
Mivel az ördög mindig a részletekben rejlik, ma kivesézzük azokat a kiegészítőket, amik nélkül lehet, de nem érdemes víz közelébe menni.



Strandkendők és strandruhák
Sokan csupán a kereskedők ügyes húzásának tartják a létezésüket, ennek ellenére a nők legtöbbje végtelenül hálás ezen aprócska ruhadarabok feltalálásáért.
Szerintem rendkívül jó szolgálatot tesznek, amikor zavarban érezzük magunkat a fürkésző férfitekintetek kereszttüzében, de én például akkor is a derekam köré tekerek egy kendőt, ha elmegyek kávézni, vagy ebédelni. 
Mondhatjátok, hogy túl finnyás vagyok, de nincs az a pénz, amiért leülnék majdhogynem csupaszon ugyanarra a székre, amin előttem ki tudja, hogy hányan ették már meg az aznapi lángosukat...

Kalap
Évek óta hordok a vízpartokra magammal kalapot, mert azon túl, hogy megvédenek a napszúrástól, szerintem elképesztően sikkesek is.
Szerencsére már néhány ezer forintból csodaszép modelleket vásárolhatunk magunknak.



Strandpapucs  
Ízlések és szokások kérdése, hogy ki milyen színűt és fazonút választ, a kínálat szerencsére bőséges.
Nekem ennek a kiegészítőnek a kiválasztása szokott a legkönnyebben menni, mert az esetek 90%-ában a bikinim színével megegyező, magas(ított) sarkú/talpú darabokat választok.
Kivételek nyilván itt is adódnak, a sportosabb fürdőruháimhoz és az otthoni napfürdőzéshez a lapos, kényelmes darabokra voksolok.

Strandtáska
Egyetlen hely van, ahol el tudom viselni a nagyméretű táskákat, ez pedig a vízpart. A hétköznapokon a csinos és nőies handbag-ek híve vagyok, de a strandokra annyi holmit viszek magammal, hogy kénytelen vagyok szembemenni az elveimmel.
Strandtáskából tényleg a méret a lényeg.


Ékszerek
A vízpart nem az a hely, ahová felékszerezve kell mennünk, rajtam a fülbevalóimon és jegygyűrűmön kívül egyetlen hangsúlyos darab szokott lenni. Ez legtöbbször egy deréklánc, de szeretem a bokaláncokat és nyakláncokat is. Ezektől - értelemszerűen - meg szoktam szabadulni, ha például úszni megyek.



A ti strandszettjeitek mitől lesznek egyediek?
Milyen kiegészítőkkel fűszerezitek a megjelenéseteket?

You May Also Like

9 megjegyzés

  1. Nagyon csini szett! :) Én ékszert nem szoktam hordani, mostanában inkább az arany és ezüst tetkókra szavazok. Főleg mert inkább a vadvizes strandokat kedvelem.

    Napszemcsi, strandruha, kényelmes napozómatrac, hajcsat és hajgumi mindig van nálam.

    Piperecuccokból arctisztító kendő, krém rovatcsípésre, ragtapasz, hűsítő permet, naptej testre és arcra, kézfertőtlenítő és mattító lapocska szokott nálam lenni. meg egy jó spf-es ajakápoló és dezodor.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)

      Az arany tetkók nekem is nagyon tetszenek, néha felragasztok én is egyet-egyet, de alapvetően az igazi tetkók híve vagyok.

      A piperés neszesszerem a tiednél valamivel karcsúbb, a legalapvetőbb dolgokon kívül (mint pl. tusfürdő, fésű, napolaj, naptej, stb...) én semmit sem cipelek magammal. Baj esetén a kocsiban úgyis van sebtapasz és minden egyéb, amire szükség lehet.

      Törlés
  2. Wow, na ez már fürdőruha! Nagyon dög. :)
    Én nem gondolom túl ezt a dolgot, főleg mert nem is járok sehova. Tavaly voltunk párszor élményfürdőben, de ott ugye nem kifejezetten éri meg csiniben lenni: fürdőruha, ami nem jön le a nagy sebességeknél és becsapódásoknál. Egy medencés fesztivál alkalmával elég mély depresszióban voltam (talán már nem vagyok), szóval már ott se akartam lenni, nemhogy odafigyeljek arra, hogy jó nézzek ki. :D
    Az idén kezdek el újra rendszeresen járni, de inkább sport jelleggel. Csúnya izomhúzódás miatt még egy darabig nem kellene erőltetni a rutinom, de a szívemet rendbe kell tartani, szóval az úszás maradt, mint végezhető sport, sőt, az én sérülésemmel még rehabra is akartak küldeni, ahol konkrétan ugyanezt csinálnám.

    Megihlettél, igyekszek kicsit stílusosabb lenni, és nem egy leharcolt flip-flopban mászkálni, meg a legszakadtabb rövidnadrágomban. Talán egy csinos strandtáskát is beszerzek. :)

    VálaszTörlés
  3. A fürdőruci köszöni a dícsérő szavakat! :)

    A vadabb dolgokhoz, mozgáshoz, strandröpihez, trambulinozáshoz én is kényelmes bikiniket választok, egyéb esetekben viszont szeretem a női személyiségjegyeimet hangsúlyozni. Tedd ezt te is, imádni fogod az érzést! Nekem egyedül az a fontos, hogy jól érezzem magam a bőrömben, ehhez pedig szükséges csinosnak lennem.

    Vásárlásra fel, Smejka, élvrzni fogod azt is, meg a strandolást is! ❤️

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép, ízléses fürdőszetted van Nóri! :) nagyjából ugyanezekkel a dolgokkal indulok strandolni, mondjuk a deréklánc nálam kimarad, így marad a bokalánc/nyaklánc, esetleg karkötő, de strandra én a merevebb vagy a finom/könnyű darabokat kedvelem. Jajj és az aranytetkók😍 és az ezüstek! Személy szerint odáig vagyok értük!!❤ Szerencsés vagyok, mivel nagyon könnyen barnulok és ezek a 'tetoválások' szerintem szép, napbarnította bőrön mutatnak a jól. Örültem a bejegyzésnek, mint mindig :)
    Puszil, Petra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Petra,
      örülök, hogy újra itt vagy, rég láttalak, a kedves szavaid viszont még mindig ugyanolyan jól esnek, mint korábban! 😉
      Aranytetkók és élszerek... hmmm.... tényleg a barna bőrön az igaziak (nekem is ilyen van), ha meg vízparton, nedves bőrön vannak, nekem az az igazi non plus ultra.
      Alig várom már a nyaralást, hogy végre végtelen víz kőzelében lehessek...
      Remélem jól telik a nyarad! 😉
      Puszi & ölelés!
      Nóri

      Törlés
  5. Biztos csinos vagy! Én nem szeretem a napot, de legutóbb nagyon kellett volna egy kendő a Balatonnál, ha megint megyek, tuti kettőt veszek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A strandkendők ápolnak és öltöztetnek! :D
      Ja, és általában akkor van rájuk a legnagyobb szükség, amikor nem viszünk magunkkal egyet sem. :)

      Törlés
  6. Szia!

    Nagyon jó dolgokat válogattál, elárulod, hogy a fekete-fehér csíkos szandi honnan van? Köszi

    VálaszTörlés