PLAYBOY | A csábítás mindenkori fegyvere

by - július 02, 2018

Amikor még jóval szűkösebbek voltak az anyagi lehetőségeim a jelenleginél, akkor is azt vallottam, hogy egy kis kényeztetés és luxus időnként mindenkinek jár. Az egészen fiatalkori énem is tudta, hogy az esték, a hétvégék, de akár még a hétköznapok is lehetnek különlegesek, ha olyan apróságokkal vesszük körbe magunkat, amik örömet okoznak, vagy amiknek történetük van.
Mára pont egy olyan brandet hoztam nektek, ami rég elfeledett, kellemes emlékeket idéz fel bennem, illetve ami számomra nagyon, de nagyon kedves.




A Playboy-t mindig is valamiféle misztikum vette körül, szexis Playboy-lány és szívdöglesztő Playboy-fiú ugyanis nem válhat akárkiből, illataikat is tudni viselni.
Ennek tükrében talán nem meglepő, hogy a Queen of the Game egy igazán megosztó illat: vagy rajongásig szeretjük, vagy a pokolba kívánjuk, középút viszont egyszerűen nem létezik.
Nem tagadom, az első fújás előtt bennem is volt némi félsz, mert nagyon nem szerettem volna csalódni a márkában.
Aztán szerencsére megnyugodtam.
Egy pillanat alatt.

Az idei nyárra az üvegcse vadonatúj dizájnt kapott, megalkotásakor a tervezői nem fukarkodtak a márkára jellemző világszerte ismert összes Playboy-stílusjeggyel felruházni: van itt rózsaszín folyadéktól kezdve "Press to play" feliraton át nyuszifülecskéig minden.

A fiola maga lapos, átlátszó és kerekded, dombornyomott PLAYBOY felirattal ellátva.


Az illat nagyon intenzív, de nem tolakodó, és ami számomra a legfontosabb: nem mű.

Főbb összetevői között találunk csokoládét, cédrust, golgotavirágot és kávéhabot, ezektől válik pajkossá, virágossá és észbontóan nőiessé.
Az első használat előtt – azon túl, hogy vajon szeretni fogom-e -, attól is féltem, hogy nem lesz-e zavaróan émelyítő, de szerencsére nem volt az, sőt, kifejezetten kellemes és ellazító. Aromái kifújás után azonnal érezhetők, ígérete szerint 24 órán keresztül. Ezt töredelmesen bevallom, nem próbáltam ki, de a kollekció tusfürdőjével és dezodorával együttesen bevetve tényleg egy  hosszantartó, kellemes élményben részesíti viselőjét. 
És ha már tusfürdő és dezodor... testápolási rutinunkat forradalmasítva, a Playboy termékekben idén nyáron először megjelent a SkinTouch® technológia. Ez azt jelenti, hogy az illatanyagot kis kapszulák tartalmazzák, melyek a bőrrel való érintkezéskor aktiválódnak, és ahogy a hőmérséklet emelkedik, a kapszulácskák úgy lépnek működésbe - ennek köszönhető a 24 órán át tartó illatozás.
A deo elnevezés egyébként ne tévesszen meg senkit, nem izzadásgátló deoról beszélünk, hanem illatpermetről.
A tusfürdő mindemellett nagy kedvencem lett, már csak a cukros, fuksziás színe és a sziruposan csöpögős állaga miatt is.



A férfi illatot, a King of the Game-et értelemszerűen nem én használom, de annyit elmondhatok róla, hogy egy kristálytiszta és addiktív illatról van szó, amit leginkább egy mennyei, hűsítő koktélhoz tudok hasonlítani. Illatjegyei hasonlóak a Queen of the Game-éhez, remekül kiegészítik és erősítik egymást.
Az üvegéről ha megköveztek érte, ha nem, a férjem felsőteste jut eszembe: határozott, férfias vonalvezetésű, gyönyörűen kidolgozott domborulatokkal, hatalmas kiszerelésben ( 100 ml ).
Én kizárólag magabiztos, csábító mosolyú, karizmatikus férfiakon tudom elképzelni.

Tusfürdőjének, after shave-ének és deojának használata után igazi illatorgia van a fürdőszobánkban, garantált velük a felpezsdülés.
 A tusi állaga szintén szirupos, színe élénk, hatása provokatív.



A PLAYBOY legújabb illatának hatalmas és figyelemfelkeltő kampányt készített, ha mást nem is, de a TV-reklámokat biztosan láttátok már ti is. Ez a kampány a The Sticker and Selfie elnevezést kapta, melyből engedjétek meg, hogy beillesszem ide a pasis illat bemutatását, ami elképesztően vicces, önironikus és találó:

"A The Sticker férfi megjelenése kicsit csalóka. Láthatóan magabiztos és kicsit önmutogató, három gyönyörű lánnyal az oldalán, látszik, hogy ő a helyzet ura. Már-már leereszkedő stílusban szól egy másik srácnak, hogy hozza elő a luxus cabrióját. A srác próbálja elmagyarázni, hogy ő nem az inasa, de a másik rá sem hallgat. Na jó, te akartad! A rögtönzött sofőr előáll a kocsival, melyen vicces matrica díszeleg: Friss házasok! Na, képzelhetitek, milyen arcot vágtak a csajok, amikor meglátták a szívtipró kocsiján a feliratot. Nem is csoda, hogy a lányok a partyt inkább a rögtönzött sofőr sráccal akarták folytatni. A King of the Game végül soha nem az, aki annak látszik..."




Összességében véve nagyon örülök, hogy ennyi év kihagyás után sem kellett csalódnom a PLAYBOY-ban és lehetek én magam a márka egyik nagykövete, vagy mondjuk úgy, hogy Playboy-Bunny-ja.
Hamarosan további izgalmas részleteket is hozok még...

Hogy tetszik?

You May Also Like

0 megjegyzés