KÖRÖMNAPLÓ | Szérum, ami megerősítette a körmeimet

by - december 03, 2018

     Sokszor meséltem már nektek a körmeimhez fűződő paradox viszonyomról, hiszen miközben imádom a szépséges nail artokat, a csilli-villi lakkozásokat és a legkülönfélébb textúrájú és finishű körömlakkokat, addig a körmeim sajnos meglehetősen gyengécskék és törékenyek ahhoz, hogy ki tudjam élni rajtuk a szenvedélyem.

Valamikor tavalyelőtt ősszel fájó és végleges(nek tűnő) búcsút intettem a műkörmeimnek, amik hosszú éveken keresztül orvosolták a problémám, hiszen az épített zselének és porcelánnak köszönhetően soha nem kellett lakkozatlan, betört, letört vagy rövidre vágott körmökkel kilépnem az utcára, és bevallom, ez egy nagyon kényelmes és biztonságot nyújtó érzés volt.
Aztán egyszer csak mintha egy villám csapott volna belém, úgy döntöttem, hogy én bizony harcba szállok a genetikámmal, és megerősítem a saját körmeimet.

A projektem már több, mint egy éve tart, amely idő alatt rengeteg vitamint és körömerősítő készítményt kipróbáltam. Volt közöttük drága és filléres apróság, szakember által javasolt és impulzusvásárlásból fakadó termék is, de összességében az az elmúlt év legnagyobb tanulsága, hogy látványos és tényleges hatása sajnos csak elenyésző százalékuknak volt. A nálam nem működő termékeket nem fogom lehúzni, nem csinálok nekik negatív reklámot (sem), de amik beváltak, azokat mindenképpen szeretném megmutatni nektek is, mert biztos vagyok benne, hogy ti is szeretitek azokat a piperéket, amik:

1. megfizethetők
2. könnyű utánpótlást szerezni belőlük, és
3. hatékonyak.

A mai bejegyzésem főszereplője is ötvözi ezeket a tulajdonságokat, így nem is csigázlak tovább benneteket, mutatom az alverde körömerősítő szérumát!



Alverde Körömerősítő Szérum

Amit legelőször megemlítenék, mert egyszerűen nem lehet szó nélkül elmenni mellette, az a szérum állaga. Első blikkre ugyanolyan hígnak tűnik, mint egy körömlakk, kibontás után viszont jön a meglepetés: a készítmény egy nagyon-nagyon sűrű, kocsonyaszerű anyag, amibe egész nagy jojobagyöngyöket is belepakolt a gyártó. Hogy erre mi szükség van, igazából nem értem, mert ezek a gömböcskék annyira kemények, hogy szinte lehetetlen széttörni őket (ezért is szokták általában bőrradírokba rakni, oda szerintem szuperek), mindenesetre jól mutatnak, ez tény, de hogy mi a szerepük, azt nem értem.


Az erősítő hatásért a jojobán túl koffein, csalán- és algakivonat, illetve selyemprotein felel, a kellemes almaillatot pedig én az aloe verának tudom be.
A termékleírás szerint a szérumot először a körmeinkre kell felvinnünk, majd lágyan belemasszíroznunk a körömágy bőrébe. Ezt a kényes területet egyébiránt még az egészséges és erős körmökkel rendelkezőknek is érdemes extrán hidratálni, hiszen nemcsak a hétköznapi viszontagságoknak van kitéve, hanem a körömlakkok és lemosók szárító hatásával is
 
A szérum felvitelét hetente többször meg lehet ismételni, bár én annyi csavart szoktam a dologba vinni, hogy leginkább a körömágyamba és a körmeim körüli területbe masszírozom, hiszen a köröm maga egy élettelen szaruképződmény, amit táplálni teljesen fölösleges, meg egyébként lehetetlen is.

Felszívódás után semmi nem marad utána, nem csillog, nem ragyog, egyszerűen csak szép, természetes fényű lesz a körmünk és a bőr körülötte.

Az üvegcse 10 ml szérumot rejt, ami rendszeres használat mellett is nagyon hosszú időre elegendő, én az egy hónapos, becsületesen végzett kúrám alatt csupán kb. az egyharmadát használtam el.

Ami tetszik még, hogy a szérum üvege törésbiztos keményfalú üveg, aminek strapabírását már leteszteltem, és jelentem, a csempére esés sem veszélyes rá.
Az ecsete picike, egyenesre vágott, könnyű vele felhordani a terméket, bár abban nem vagyok biztos, hogy az üveg aljáról ki fogom-e tudni halászni a szérumot, ugyanis elég rövidre sikeredett.

Mindent összevetve elmondhatom, hogy hipergyors eredményt soha nem szoktam várni egyetlen piperétől sem, ma viszont már sokkal keményebbnek és erősebbnek érzem a körmeim, amiben jelentős szerepe van - egyéb vitaminok és olajok mellett - ennek a körömerősítő szérumnak is.


Ti mivel ápoljátok, erősítitek a körmeiteket?

You May Also Like

4 megjegyzés