HAUL | Márciusi szerzeményeim

by - március 31, 2019

Haul bejegyzés nem nagyon szokott lenni a blogon - nem is kívánok rendszert csinálni belőle, viszont mostanában annyi izgalmas beauty újoncot vásároltam és kaptam, és amúgy is annyira klasszul mutatnak egymás mellett, hogy úgy gondoltam, születhetne belőlük egy hangulatjelentés.

Remélem, szeretni fogjátok! 


  
Az arcmaszkok manapság a legmenőbb arcápolási termékek közé tartoznak: a beauty piacot gyakorlatilag teljesen ellepték, mégpedig olyan széles választékban, hogy csak kapkodom a fejem utánuk.
A trendet szinte minden márka meglovagolja, így sorban jelennek meg az újabbnál újabb, ígéretes darabok. Az Yves Rocher újdonságai között is találtam izgalmas maszkokat, így egy Ragyogást adó, illetve egy Energizáló maszk jött velem legutóbb haza.



A DM saját márkája, a Balea híres arról, hogy szinte bármilyen gyümölcsből képes kellemes illatú, meglepően jó árú, és kiváló minőségű tusfürdőt készíteni.
Legutóbb egész érdekes illatokat találtam a limitált kiadások között, a kedvencem pedig a Buttermilk&Lemon elnevezésű, citromtorta illatú finomság lett.




A trnd-nek hála két tesztprojektben is részt vehettem márciusban: az egyik együttműködés során a Dove alumínium-mentes deóit próbálhattam ki, míg a másik projektben az Eucerin Anti-Pigment Nappali Arckrémét tesztelhettem.




Számomra a bőröm védelme mellett mindig fontos a környezetem megóvása is, ezért amikor csak tehetem, olyan márkák mellett teszem le a voksom, akik hozzám hasonlóan környezettudatosan gondolkodnak.
A Magister Products épp egy ilyen brand, ezért különösen szeretek együtt dolgozni velük.
Munkakapcsolatunknak hála márciusban több szépséget és finomságot kipróbáltam tőlük, amik mindegyikét nyugodt szívvel ajánlom nektek is.





Az Alexandra Kiadó is elküldte az egyik újdonságát számomra, így hamarosan róla is olvashattok majd.



Ti miket szereztetek be mostanában?

You May Also Like

0 megjegyzés